Leaderboard
728x15

DESZCZOWO NA SZLAKU

Large Rectangle
Jak to się dzieje, że kolejny raz przyciągnęliśmy w góry deszcz? Tym razem w Beskidy Żywieckie, ale wcześniej w Bieszczady, Tatry czy Sudety. Nie tylko deszcz, ale i jesienną temperaturę. Wczoraj na Skrzyczne było tylko 8 C, a w połowie drogi na Jaworzynie 12 C. 




Na szczycie królowała mgła, więc dla pocieszenia kupiłam widokówkę z panoramą i przybiłam aż 3 różne pieczątki do mojej kolekcji. Schronisko zachęcało do odwiedzin. 


Po wypiciu na rozgrzewkę gorącego napoju dumnie nazwanego czekoladą postanowiliśmy zejść do Szczyrku. Na początku trasy widoczność nie przekraczała 20 metrów, ale im niżej schodziliśmy tym było lepiej. 


Dobrze, że pogoda dała nam rabat i całą trasę nie padało. Nawet znalazłam rozświetlające drogę rośliny :)



Oczywiście wlokłam się na końcu, bo wciąż znajdowałam coś ciekawego do obfotografowania.





Zanim rozpoczęła się ulewa zdążyliśmy się schronić w sympatycznym barze Basia, gdzie spróbowaliśmy lokalnych specjałów :) 


Mam nadzieję, że w końcu się wypogodzi i będziemy mogli cieszyć się z dłuższych wypadów na beskidzkie szlaki :)
Banner