Leaderboard
728x15

BARWNE WIDOWISKO

Large Rectangle
Czy można wrócić do czasów dzieciństwa? Mnie się udało :)


W niedzielę miałam możliwość razem z rodziną zachwycać się wspaniałym przedstawieniem OVO w wykonaniu Cirque du Soleil. Od czasu, gdy w 2009 w Montrealu doszło do premiery tego widowiska, coraz więcej ludzi na całym świecie może obejrzeć intensywnie kolorowe owadzie życie. Historia poszukiwania miłości okraszona została rewelacyjnymi pokazami akrobatów. 

Zdjęcie z internetu

Mnie najbardziej spodobały się ewolucje pary Kanadyjczyków, którzy bez zabezpieczeń wykonywali efektowne akrobacje kilka metrów nad sceną. Nie mogłam dosłownie oderwać od nich wzroku. Także zgrany występ 11 akrobatów z wykorzystaniem trampoliny, przy dość intensywnej muzyce, przyśpieszał bicie mojego serca. Gdy w locie zatrzymywali się na pionowej ścianie, wyglądało jakby zaprzeczali prawom fizyki. 


Synowi najbardziej spodobał się występ na slackline, a córce rozciągliwa gimnastyczka. A wszystko w we wspaniałych, kolorowych strojach owadów: motyli, chrabąszczy, pająków, świerszczy... 


Każdy pokaz Cirque du Soleil ma własną fabułę i temat. Tym razem była to historia muchy, która przynosi jajo. Przybysz wdaje się w zabawny pojedynek z chrabąszczem i próbuje uzyskać akceptację biedroneczki. Grupa klaunów świetnie bawiła nie tylko dzieci, ale też dorosłą publiczność :) 


Banner